• Informatii
  • Detalii
  • Ridicare si Retur
  • Confirmare

AI UN LAPTOP DEFECT?

Marca si model

DETALII PRODUS DEFECT

Specificati problema echipamentului.

Defect

Date de contact

Nume si prenume

E-mail sau Telefon

Judet

Localitatea

Adresa

Data

Confirmare

Termeni si conditii: Termenii si conditiile acestui contract de servicii au fost prezentate clientului printr-o diagnosticare initiala gratuita , urmand ca prin semnarea acestuia va exprimati acordul in mod direct pentru a se interveni asupra echipamentului indiferent de starea in care acesta a fost lasat, functional, partial functioanal sau defect, spre a fi reparat, cu precizarea ca o astfel de interventie poate atrage dupa sine defectarea definitiva a echipamentului in cazul in care acesta prezinta defecte precum: urme de lichide si oxizi, placa electronica deformata, trasee electronice intrerupte,vicii ascunse, alte defecte similare precum si alte interventii neautorizate care nu au fost semnalate de client in mod intentionat sau neintentionat. Costurile de interventie pentru un echipament defect care nu poate fi reparat sunt de 30 RON reprezentand montajul si respectiv 20 RON reprezentand consumabile conform devizului. Durata medie de reparatiei unui echipament este de circa 1 - 15 zile lucratoare in cazul in care toate piesele necesare sunt in stoc. In cazul in care piesele trebuiesc comandate, durata interventiei se prelungeste cu pana la 20 zile lucratoare. Clientul are obligatia de a-si ridica echipamentul in termen de 30 zile calendaristice fara taxe suplimentare din momentul in care a fost instiinta prin email si/sau sms ca echipamentul a fost reparat si poate fi ridicat. Echipamentele ce nu sunt ridicate in termen de 90 de zile de la comunicarea reparatiei, sunt considerate abandonate si totodata sting creanta de servicii prin renuntarea la dreptul de proprietate a echipamentului reparat.Declar ca sunt de acord sa fiu informat pe mail si telefon despre stadiu reparatiei si ofertele promotionale ale serviceului

Sunt de acord cu